۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۴۰

شاگردان محمدرضا سرشار داستان‌هایی از روزهای زندگی نوشتند

شاگردان محمدرضا سرشار داستان‌هایی از روزهای زندگی نوشتند

«مثل روزهای زندگي» آثار داستانی شاگردان محمدرضا سرشار است که به زودی توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا سرشار درباره این کتاب گفت: اين اثر مشتمل بر داستان‌هایی است که طی دوسال اخير در جلسات نقد داستان روزهای سه‌شنبه حوزه هنری مورد نقد و بررسي قرار گرفته‌اند، برخی از اين نويسندگان از اولين جلسات نقد و بررسی داستان همراه ما بودند. اين افراد حالا ديگر آثار مستقلی هم دارند، اما به دليل ارتباط قلبی‌ای که با اين مجموعه دارند و فوايدی که از نقد آثارشان مي‌برند، ما را همراهي می‌کنند.

وی ادامه داد: درباره دلايل جمع‌آوری گزيده‌ای از داستان‌های کوتاه بايد بگويم حوزه هنری خواهان اين است که کارنامه‌ای از آثار هنرجويان را به ديد جامعه ادبی برساند. اين کتاب به عنوان محصول جلسات روزهای سه‌شنبه است.

این نویسنده اضافه کرد: به چاپ دوم رسيدن کتاب سه‌شنبه‌های دوست‌داشتنی نشان داد که اين کتاب با استقبال مواجه شده‌ است. مرحوم فردی پيش از فوتشان از من خواستند که انتشار داستان‌های کوتاه را ادامه دهم. به همين دليل «مثل روزهاي زندگی» را آماده چاپ کردم.

تنوع مضامين و موضوع‌ها، استحکام در ساخت و دقت در پرداخت و زبان از خصايص مجموعه داستان‌های اين مجلد از «سه‌شنبه‌های دوست‌داشتنی» است و شامل داستان‌هايی از معصومه عيوضی، يوسف نيک‌فام، مريم شريف رضويان، اقدس ارطايفه و ابوالفضل طاهرخانی می‌شود.

کد خبر 2128251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha